Strona główna | Mapa serwisu | English version

Ogame > Stare wersje OGame

Stare wersje OGame
0.78c - Nowe statystyki pokazywane w czasie rzeczywistym
- Obrona i statki dobrze pokazywane w raportach
- Szczegółowy widok drzewka technologii w zakładce Technologia
- Link do ataku w raportach szpiegowskich
- Skasowane sojusze już nie blokują ich członków
- Naprawiono błąd w menu sojuszy
- Ochrona przed spamem w wiadomościach
- Maksymalna długość wiadomości zwiększona do 2000 znaków
- Poprawiono złe wyświetlanie ilości przeciwrakiet możliwych do budowy
- Poprawiono kilka innych błędów wyświetlania
- Dodatkowe logowanie oszustów
- Zwiększono zasięg Rakiet Międzyplanetarnych.
v0.78b - Poprawki bezpieczeństwa sesji
- Poprawki umożliwiające grę osobom niewidomym
- Zmiany w wymuszonym przez system urlopie
- Bugfixy w raportach szpiegowskich i RSS
- Polepszona wydajność bazy danych
v0.78a Nowości:
- Elektrownia Fuzyjna: nowy wzór produkcji energii: 30 * poziom_elektrowni_fuzyjnej * (1.05 + poziom_tech_energetycznej * 0.01) ^ poziom_elektrowni_fuzyjnej
- Księżyce mogą zostać zaatakowane rakietami międzyplanetarnymi. Przeciwrakiety z planety będą bronić obrony na księżycu.
- Stworzono kanał RSS informujący o otrzymanych wiadomościach (tylko Komandor)
- Gracz otrzymuje wiadomość w przypadku wycofania buddy-zapytania
- W zakładce Imperium pokazane uśrednione wartości

Bugfixy:
- Polepszona wydajność serwera
- Przywrócono opcję pokazywania swoich raportów szpiegowskich sojuszowi (tylko dla Komandora)
- Podlinkowane koordynaty w raportach wojennych
- Falanga czujników nie pokazuje żadnych powracających flot innych graczy
- Obrona jest widoczna nawet jeśli nie ma stoczni
- Zatrzymanie na 0 godzin ponownie możliwe (ACS)
- Odbugowane niszczenie ksieżyców

Procedura powrotu flot po zniszczeniu księżyca:
- Flota, ktora wystartowała z księżyca, powróci na planetę
- Wszelkie inne floty, których celem jest księżyc, zostają zawrócone
v0.78 - Nowość: Ekspedycje
- Nowość: Handlarz
- kolorowe tematy wiadomości raportów wojennych
- dodatkowa kolumna sumująca w menu Imperium
- rozszerzony przegląd poziomów kopalni, elektrowni i magazynów
- menu Surowce wzbogacone o dzienne i tygodniowe wydobycie
- kilka poprawek
v0.77d - Poprawione strony sojuszowe
- Nowy system kolejki budowania.
v0.77c - Stworzona nowa klasa css dla dymków
- Błąd kolejki budowania naprawiony
Sojusze:
- Javascript filtrowany. Strony sojuszy zawierające Javascript mogą wyświetlać błędy
- Można używać wyłącznie pliki graficzne typu: .jpg, .gif, .bmp i .png
- Javascript niedozwolony w wiadomościach do sojuszu

- Silos rakietowy może zostać wyburzony
- Ilość pól na księżycu obliczana i pokazywana prawidłowo
- Puste wpisy w buddyliście nie są wyświetlane
- Styl css pręgierza naprawiony
- Brak możliwości lotu na pozycję 0
- Kilka drobnych bugfixów
v0.77b - Problem z burzeniem budynków naprawiony
- Rakiety Międzyplanetarne atakują wybrany cel w pierwszej kolejności
- Naprawiono bug w widoku badań
- Poprawiony widok Antymaterii w Kantynie
- Błędy widoku wiadomości o błędach naprawione
- Usunięto widok czasu burzenia stacji księżycowej i terraformera
- Księżyce kasowane jak planety; wymagane podanie hasła
- Poprawny widok liczby punktów w wyszukiwarce sojuszy
- Poprawione dymki w statystykach
- Poprawione dymki w widoku Mechanika
- Poprawiony dymek raportu szpiegowskiego w galaktyce
- Naprawiono błąd występujący w wiadomościach po przylocie transportu
- Poprawki bezpieczeństwa
- Dodano ostrzeżenie przy kasacji kolonii
- Poprawiono gwiazdkę aktywności ;)
v0.77a Zmiany w grze:
- Możliwość budowania rakiet międzyplanetarnych i przeciwrakiet zależy od 1 poziomu stoczni.

Bugfixy:
- Wyświetlanie ilości deuteru przy wysyłaniu floty
- Użycie teleportera przekierowuje na księżyc docelowy
- Atak rakietami międzyplanetarnymi jest należycie raportowany
- Układ wiadomości o błędzie niszczenia kolonii naprawiony
- Gracze na pozycjach 100, 200, 300 itd. będą przekierowani do odpowiedniej strony statystyk
- Nie można zaprosić samego siebie do ACS
v0.77 - Usunięto ramki
- Podczas zbierania Pól Zniszczeń recyclery wykorzystują swoją pełną pojemność
- Nowe komunikaty błędów
- Podgląd aktywnoścy został przeniesiony z galaktyki do raportów szpiegowskich
- Różne bugfixy
v0.76c - Wymagane podanie hasła przy zmianie zmiennego adresu e-mail.
- Poprawiony status online po zalogowaniu w podglądzie galaktyki.
v0.76b - Nowy system rejestracji: uproszczona rejestracja w celu łatwiejszego startu w grze
- Usunięty bug w podglądzie surowców
v0.76a - Statystyki rozszerzone na wszystkich graczy
- Nowi gracze otrzymują wiadomość na starcie gry
v0.76 - Oficerowie:
Możesz zatrudnić Admirała Floty, Mechanika, Geologa lub Technokratę już teraz

- Sojusze:
Automatyczna wiadomość do sojuszu o nowych członkach, o osobach które opuściły sojusz, bądź zostały wyrzucone
Niewielkie usprawnienia menu sojuszy;

- Rakiety:
Wyświetlanie wolnych miejsc w silosie podczas konstrukcji rakiet.
Całkowita ilość rakiet międzyplanetarnych wyświetlana w galaktyce podczas ataku
- duże liczby będą wyświetlane z separatorem "." Na przykład:
poprzednio wyświetlona liczba 10000000 => będzie podana jako 10.000.000
- koordynaty zlinkowane we wszystkich menu
v0.75a - Aktualnie budowany budynek jest wyświetlany pod obrazkiem planety w podglądzie
- Pytanie bezpieczeństwa przy usuwaniu graczy z sojuszu
- Operatorzy gry mogą zostać odnalezieni w Menu Wiadomości dla wszystkich graczy
- Sortowanie planet zostało poprawione dla teleporterów i podglądu Imperium
v0.75 - Nowy statek: Pancernik
- Zmiany szybkich dział
- Okręt wojenny będzie kosztował tylko 45k metalu i 15k kryształu
- Możliwość zmiany nazw swoich księżyców
- Różne bugfixy
v0.74e - Komandor może utworzyć formację. Maksymalna ilość formacji jest równa poziomowi "Technologii komputerowej" plus jeden
- Sortowanie planet w menu rozwijanym
- Opis falangi czujników będzie pokazywał jej zasięg
- W statystykach będzie widoczny czas ostatniego przeliczenia punktów
v0.74d - Można od teraz wejść do sojuszu poprzez kliknięcie nazwy sojuszu w statystykach graczy
- Zapytania do buddylisty w wynikach wyszukiwania
- Konto Komandor: Kliknięcie maksymalnej ilości statków / obrony do zbudowania, spowoduje wpisanie tej liczby do pola budowy
v0.74c - Sortowanie koordynatów na liście członków sojuszu zostało poprawione
- ID sesji nie będzie przekazywane w buddyliście
- Budynki po wybudowaniu poziomu 1 będą cały czas widoczne, nawet gdy wymagania dla danego budynku nie zostały spełnione. Link do rozbudowy budynku będzie nieaktywny i wyświetlany na czerwono
- Strony sojuszy będą od teraz otwierane w nowym oknie
- Jeśli IP-Check jest dezaktywowany, sesja w grze będzie wygasać po 60 minutach.
- Teleport nie będzie się przeładowywał po wysłaniu zerowej ilości statków
v0.74b - Nie jest już możliwe wstawianie kilku spacji z rzędu w nazwie gracza przy rejestracji oraz zmianie nazwy.
- Filtrowanie specjalnych znaków przy rejestracji i zmianie nazwy.
- Strony sojuszowe są wyświetlane z poprawnym kodowaniem obowiązującym na serwerze.
- Poprawiono wyświetlanie pojemności magazynów w zakładce Imperium
v0.74a - Pojemność ładunkowa sond szpiegowskich została ponownie zmieniona na 0
- Misja Zatrzymaj na planetach graczy objętych ochroną słabego gracza nie będzie więcej możliwa
- Bugfix w ustawieniach
v0.74 - Poprawiona procedura rejestracji konta
- Usunięto buga w menu surowce (procentowe ustawienie produkcji)
- Usunięte mniejsze bugi w Budynkach
v0.73e - Strony sojuszu będą wywoływane bez znacznika sesji
- Usunięte powtórki tekstów sojuszowych
- Kasacja planet działa także na Operze
- Dopuszczalnym logiem sojuszu jest tylko prawidłowy link prowadzący do obrazka. Dozwolone formaty: Bitmapa (rozszerzenie .bmp), PNG (.png), Tiff (.tif oraz .tiff), JPEG (.jpg und .jpeg) oraz GIF (.gif)
- Te same zasady tyczą się dla obrazków zamieszczonych w tekstach sojuszu
v0.73d - Depozyt sojuszniczy w języku polskim
- Poprawione menu budowania, likwidacja luk w systemie menu notatek i sojuszy
- Automatyczna kasacja pustych sojuszy
- Poprawione statystyki sojuszy
v0.73c Dla kont Komandor:
- Informacja o ilości statków lub obrony, którą można wybudować z dostępnych środków na planecie.
- Jeżeli do budowy brakuje surowców będą one pokazywane na czerwono. Dokładną ilość można zobaczyć poprzez dymek.
v0.73b Ulepszenia Podglądu Galaktyki:
- Nawigacja między galaktykami i układami słonecznymi możliwa przy pomocy strzałek.

Dla kont Komandor:
- Sortowanie wiadomości.
- Wyświetlony w wygodny sposób czas po jakim wydobędzie się ilość surowców potrzebna do rozpoczęcia budowy statków i budynków lub przeprowadzenia badań.ś
v0.73a - Ulepszone obsługiwanie zapytań.
v0.73 - Poważne naprawy kilku bugów.
v0.72c - Sprawdzanie istnienia stałego adresu podczas zmiany maila.
- Różne bugfixy.
v0.72b - Skanowanie planet falangą poprzez klikanie ich nazw jak poprzednio.
- Blokada zmiany nazwy księżyców.
- Poprawiony komunikat błędu przy niewystarczającej ładowności.
v0.72 Nowy wygląd Galaktyki:
- Przebudowany design.
- Grafiki planet, księżyców oraz pól zniszczeń.
- Nowe klasy CSS dla nieaktywności, urlopu i zbanowanych graczy.
- Uproszczone wysyłanie flot z galaktyki.
- Podgląd miejsca w statystykach graczy w dymku.
- Miejsce oraz liczba członków sojuszu w dymku
- Potwierdzenie wysłania sond szpiegowskich w galaktyce.

Dla kont Komandor:
- Potwierdzenie wysłania recyklerów w galaktyce.
- Pasek statusu z podglądem stanu liczebności recyklerów, sond szpiegowskich, rakiet międzyplanetarnych oraz aktualną ilością flot.
- Możliwość dostosowania ikon akcji w ustawieniach.
v0.71b - Powiadomienie na stały adres e-mail w przypadku zmiany zmiennego adresu mail na koncie.
- Dodanie brakujących tłumaczeń.
v0.71 Nowy wygląd informacji w Podglądzie:
- Poprawione teksty.
- Pojemność własnych flot pokazana w tooltip.
- Wygląd wszystkich wiadomości może zostać zmieniony przez skin:
- Własne definicje kolorów poprzez klasy
- Status floty wizualizowany przez kolor (zniszcz, zatrzymaj itp.).

- Tematy wiadomości mają ten sam kolor co wiadomość lotu floty.
- Księżyce są Księżycami (zgodnie z językiem).
v0.70d - Dla nowo utworzonych kont, pierwsze 3dni są wolne od reklam.
- Po pierwszych 3 dniach, konto ma zmniejszoną ilość reklam przez kolejne 4 dni.

Bugfixy:
- Poziom technologii bojowej agresora jest uwzględniany przy ataku rakietowym.
- Bug przy stacjonowaniu flot w ACS został usunięty we wszystkich wersjach OGame.
- Minimalne zmiany w tekście.

Ulepszenia:
- Możliwość przejścia do strony sojuszu z poziomu statystyk.
- Kliknięcie falangi nie przekierowuje już do galaktyki.
- Budowy mogą być rozpoczynane w Menu Imperium dla planet po prawej stronie.
v0.70c - Statystyki:
- Twój nick jest widoczny na zielono.
- Członkowie sojuszu są widoczni na niebiesko.
- Gdy nie jesteś w sojuszu możesz do niego dołączyć bezpośrednio z ekranu statystyk.
- Punkty sojuszowe są naliczane na członka oraz na cały sojusz; istnieje możliwość sortowania wg tych parametrów.
- Twoja lokata w statystykach jest automatycznie wyświetlana po kliknięciu na nie.

- Tendencje punktowe są wyświetlane w różnych kolorach:
zielony(punktów przybyło), niebieski (bez zmian), czerwony (punktów ubyło)
żądane zmiany są widoczne jako dymek

- Wyszukiwanie:
- Twój nick jest widoczny na zielono, członków sojuszu na niebiesko.
- Podczas wyszukiwania gracza widoczne jest także jego miejsce,
punkty w Podglądzie są połączone z punktami w Statystykach

- Nieaktywność dla wszystkich graczy jest wyświetlana po 7 dniach.

- Pręgierze w nowym wyglądzie epicblue.

- Ranking w podglądzie połączony z rankingiem w statystykach.

- Obrazki dla terraformera i sieci badawczej zostały dodane do standardowego skina.
v0.70b - Statystyki:
- Rozbudowano statystyki sojuszowe; statystyki badań i flot.
- Przebudowa statystyk
v0.70a - Nowy budynek: Terraformer
Terraformer powiększa obszar dostępny do zabudowy na planecie.

- Nowe odkrycie: Międzygalaktyczna Sieć Badań Naukowych
Naukowcy z różnych planet komunikują się ze sobą przez tę sieć.

- Terraformer i stacja księżycowa nie mogą zostać zburzone.
v0.69c - Ulepszenia napędów:
- Mały transporter będzie latał z większą prędkością i będzie wyposażony w napęd impulsowy, jeżeli tylko napęd impulsowy zostanie rozbudowany na poziom 5.

- Bombowiec będzie latał z większą prędkością i będzie wyposażony w napęd nadprzestrzenny, jeżeli tylko napęd nadprzestrzenny zostanie rozbudowany na poziom 8.

- Nowe wartości prędkości zostały zamieszczone w opisie statków.

- Ilość szybkich działek została zamieszczona w opisie statków i obrony.

- Rozkaz atakującego jest pokazany obrońcy w zakładce Podgląd. Tym samym rozkazy mogą być rozróżniane także przez tekst.
v0.69b - Rakiety Międzyplanetarne (RMP) kosztują teraz tylko połowę, czyli 12.5, 2.5 i 10k.
- Na każdy poziom magazynu rakiet przypada miejsce dla 10 przeciwrakiet (PR). Inne możliwe kombinacje : 3 RMP + 4 PR, lub 1 RMP + 8 PR, itd.
- pomniejsze korekty błędów.
v0.69a - Nowy pogląd galaktyki dla Komandora:
- Wysyłanie sond szpiegowskich z księżyców.
- Bezpośredni recykling pól zniszczeń z podglądu galaktyki.
- Podgląd raportów szpiegowskich z podglądu galaktyki.
- Dzielenie się raportami szpiegowskimi z sojusznikami.
- Wiadomości do GO wewnątrz gry zablokowane - zapytania wysyłane przez e-mail.

- Poprawiono:
- Błąd przy 24-godzinnej banicji.
- Usuwanie kolonii bez hasła.
- Naprawiono kredyt surowców u nieaktywnych -> surowce są produkowane na bieżąco.
v0.68a - Zużycie deuteru dopasowano do mieszanych flot.
- Kredyt na deuter dla stacjonujących flot.
- Linki do menu obsługiwalne przez skróty klawiszowe.
-alt+p = Podgląd
-alt+i = Imperium
-alt+g = Budynki
-alt+r = Surowce
-alt+f = Badania
-alt+w = Stocznia
-alt+l = Flota
-alt+t = Technologia
-alt+x = Galaktyka
-alt+v = Obrona
-alt+a = Sojusz
-alt+1 (cyfra jeden) = Forum
-alt+k = Statystyki
-alt+s = Szukaj
-alt+h = Pomoc
-alt+n = Wiadomości
-alt+z = Notatki
-alt+b = BuddyLista
-alt+e = Ustawienia
-alt+q = Wyloguj

Windows i Internet Explorer: "Alt" + Klawisz skrótu + "Enter"
Windows i Mozilla/Netscape: "Alt" + Klawisz skrótu
Windows i Opera: "Shift" + "Esc" + Klawisz skrótu
Macintosh i Internet Explorer: "Ctrl" + Klawisz skrótu + "Enter"
Macintosh i Safari: "Ctrl" + Klawisz skrótu
Macintosh i Mozilla/Netscape: "Ctrl" + Klawisz skrótu
Macintosh i Opera: "Shift" + "Esc" + Klawisz skrótu
Linux Mandrake i Galeon/Mozilla: "Alt" + Klawisz skrótu
Wszystkie systemy operacyjne i Amaya: "Ctrl" + Klawisz skrótu

- Statystyki będą obliczane w godzinach : 0, 8 i 16 czasu serwera.

------------------------------------------------------------------
- Przy przywracaniu:
- Zaimplementowano blokadę ataku.
- Zaimplementowano zawracanie części floty.
v0.67a - Niewielka poprawa wydajności.
v0.66a1 - Korekty błędów w systemie walk sojuszniczych (ACS).
- Usuwanie kolonii zostało zabezpieczone przeciwko błędom.
- Naprawiono błąd skinów.
- Przy zmianie nazwy istnieje czarna lista. Prowadząca i zamykająca spacja będzie usuwana. Ograniczenie do 20 znaków.
- Tagi sojuszy muszą mieć dwa dodatkowe znaki. Prowadząca i zamykająca spacja będą usuwane.
v0.65a1 - Nowy, szybszy skrypt bojowy.
- Nowe możliwości Komandora: Lista budowy i zakładka Imperium.
v0.64a - Podgląd galaktyki wg wybranego skina
- Guziki w menu flota są ponownie widoczne jako linki
- Zużycie deuteru na podstawie koloru (zielone, jeśli jest wystarczający zapas, czerwony jeśli nie ma zapasu na deuter)
- W menu flota mogą być wprowadzane nie większe niż czterocyfrowe liczby.
- Indywidualne misje w IE są dobrze widoczne.
- Floty są posortowane zgodnie z czasem dolotu.
- Po wysłaniu sondy szpiegowskiej z menu galaktyka gra wraca automatycznie do
podglądu galaktyki. Rozwiązuje to także problem przy klikaniu wstecz.
- Floty w drodze znów są widoczne w dymku jedna nad drugą.
- Teraz kliknięcie w mały obrazek na liście członków sojuszu spowoduje napisanie wiadomości.
- Czas powrotu floty jest wyświetlany na ostatniej pozycji w menu flota.
v0.63a - Więcej skinów zostało zintegrowanych ze swoimi nazwami.
- Małe zmiany z menu flota.
- Naprawiono wiele błędów.
v0.62a - Przygotowania do systemu walk sojuszniczych
- Przycisk max jest dostępny przy surowcach.
v0.61a - Do wszystkich graczy:
- Wyświetlanie wolnego miejsca w wysyłanej flocie.
- Podczas wysyłania floty wszystkie statki jednego typu lub wszystkie statki w ogóle mogą być wybrane.
- Twoje własne planety nie mogą być wybierane bezpośrednio.
- Raporty szpiegowskie mogą być wyświetlane w nowym oknie podobnie jak raporty wojenne.

- Dla komandorów:
- Ulepszony folder wiadomości.
- Rozdzielenie wiadomości na raporty szpiegowskie, raporty wojenne, wiadomości sojuszu, i pozostałe.
- Kontakty do członków Twojego sojuszu, Twojej buddylisty, oraz GO.
- Zawiadomienia mogą też być widoczne przez wiadomości i być automatycznie wyświetlane według pręgierza i czasu.
v0.60a - Menu ustawienia znów działa
- Adresy e-mail zostały dodane do pręgierzu.
v0.59a - Gwiazdy śmierci mają teraz więcej problemów ze zniszczeniem niszczycieli i trochę mniej szybkich dział
- Wiadomości do sojuszu znów działają
- BB Code jest teraz widoczny także dla gości
- Różne bugfixy
v0.58b - Porzucone planety są teraz usuwane
v0.58a - Zmieniono czas, po jakim porzucone kolonie są kasowane. Jeśli planeta zostanie usunięta, to zniknie ona po 24 godzinach
Dopóki nie zostanie skasowania, widoczne jest pole asteroidów (w galaktyce)
- Wyświetlanie księżyców zostało naprawione
- Błąd dotyczący 24-godzinnej blokady został naprawiony
- Błąd dotyczący plików-paczek graficznych został naprawiony
- W ataku załadowany recykler nie zabierze do ładowni zdobytych surowców
- Technologia bojowa ma teraz wpływ na rakiety międzyplanetarne
v0.57a - Liczbę sond szpiegowskich wysyłanych z galaktyki można zmienić w ustawieniach
v0.56b - Teleporter jest już dostępny na wszystkich universach
v0.56a - Teraz w raporcie wojennym jest pokazywana cała, a nie tylko efektywna siła
- W zasięgu falangi czujników możesz widzieć tylko skanowane planety
- Gracze, którzy mają puste hasła są proszę o ustawienie go
- Jeśli odbywa się walka z sondami szpiegowskimi, żaden raport nie jest wysyłany (jeszcze nie naprawiono)
- Jeśli atakujący jest zniszczony w pierwszej rundzie, nie otrzymuje on raportu wojennego
- Produkcja deuteru i elektrownia fuzyjna teraz są połączone w surowcach
- Gwiazda śmierci może teraz zniszczyć księżyce gdy jest wysyłana z planety, na której jest więcej niż 500k energii
- Planety nie mogą być porzucane, gdy lecą z/na niż floty
- Możliwość wstawienia spacji została wyłączona
Ulepszenia w systemie sojuszu:
- Można ustawić 25 rang
- Naprawiono konta członków sojuszu
- Były sojusznik jest teraz widoczny dla graczy spoza sojuszu
- Ustanowione prawa mogą być teraz posortowane w zależności od aktywności
- Wiadomości do sojuszu mogą być wysłany do wszystkich członków rangi (potrzebne pewne prawa)
- Możliwa jest zmiana założyciela (przez rezygnację)
- Przejęcie sojuszników, jeśli założyciel jest nieaktywny
- Na liście członków jest widoczny status on-line (potrzebne pewne prawa)
- Strona sojuszu może być modyfikowana (lista TAGów poniżej)
- Nick założyciela może być zmieniony przez założyciela
- Limity dla składających podanie (niemożliwe, możliwe)
- Zmiana TAGu/nazwy sojuszu jest poufna
- Data rejestracji jest teraz aktywna
- Buddylista jest już aktywna
- Przykładowe podania są do pobrania automatycznie (jeśli konieczne)
- Nie możesz ustanowić większych praw jeśli jesteś menadżerem sojuszu
- Strona sojuszu (na przykład link do forum)
- Automatyczne poprawianie kont członków, gdy założyciel sojuszu otworzy menu sojuszu
- Naprawa niewielkich błędów
- Pozostałe znaki dla Notatek, Buddylisty, Wiadomości, Podań
- TAGi dla stron sojuszu:
TAG - Funkcja - Przykład
[b] - pogrubiona czcionka - [b]Witam[/ b]
[i] - kursywa - [i]Witam[/ i]
[img] - Obrazek - [img]http://strona.com/obrazek.jpg[/ img]
[fc] - Kolor czcionki - [fc]#FF0000[/fc]Witam[/f]
[ff] - Rodzaj czcionki - [ff]Verdana[/ff]Witam[/f]
[fs] - Rozmiar czcionki - [fs]6[/fs]Witam[/f]
- Kilka małych błędów
v0.55a - Zanim księżyc zostanie zniszczony, ma miejsce normalna walka. Tylko jeśli atakujący wygra
i co najmniej jedna gwiazda śmierci przetrwa, księżyc może być zniszczony
- Stworzona została nowa zakładka - "Notatki", która pozwala przechowywać ważne informacje
v0.53 - Elektrownia fuzyjna teraz przechowuje deuter na zapas. Potrzebuje ona dostatecznej ilości deuteru, aby pracować prawidłowo
- Podczas walk obrońca nie może wysyłać flot (naprawa błędu zabezpieczeń)
v0.52 - Naprawiono niektóre błędy w skrypcie walki
v0.51 - Większe wydobycie deuteru na chłodnych planetach zostało podwojone
v0.50 - Ulepszony system walki (znów będą się mogły odbywać wielkie starcia)
v0.49b - Niezaznaczone wiadomości mogą być teraz usuwane
- Wracające floty są teraz w menu Flota zaznaczone jako powracające floty (a nie "nie pracujące")
- W pręgierzu jest teraz pokazywany rok
- Zbanowani gracze są teraz blokowani natychmiastowo
- Ścieżka skinu jest teraz ograniczona do 80 znaków
- Skin może być zmieniony w ustawieniach (dziękujemy twórcom). Jeśli ścieżka jest pusta, pojawia się pole wyboru skinów
- Brak wiadomości przy powrocie sondy szpiegowskiej ze szpiegowania
- Słabi gracze i urlopowicze nie mogą być zaatakowani przez atak rakietowy
v0.49a - Rakiety międzyplanetarne i przeciwrakiety są już aktywne
- Teraz floty nie mogą być wysyłane przy włączonym urlopie
- Bombowiec ma teraz 500 jednostek pojemności
- Administratorzy nie są już widoczni w statystykach
- Rakiety międzyplanetarne mają teraz dwa razy większy zasięg i robią 1,5 raza więcej szkód
- Udoskonalenie panelu dla GO
- Mały błąd dotyczący szybkich dział w gwieździe śmierci został naprawiony
- Szybsze budowanie na universum 2 i 3 zostało zdezaktywowane
v0.48 - Konstrukcja statków została ulepszona
v0.47b - Bombowiec ma teraz nową cenę
v0.47a - Nowy statek (bombowiec)
- Ilość produkowanego deuteru zależy od temperatury na planecie
Na gorących planetach może produkować się o 1% więcej deuteru, a na chłodnych planetach nawet do 20% więcej deuteru
- Satelita słoneczny nie ma już więcej szybkich dział przeciw sondzie szpiegowskiej
v0.46 - Krążownik ma teraz szybkie działa przeciw wyrzutniom rakiet. Krążownik jest teraz szybszy
Niszczy mniej więcej 5 wyrzutni rakiet na rundę
- Atak uwzględnia teraz szybkie działa. Gwiazda śmierci strzela teraz szybciej i częściej w obrębie walki
- Teraz walki powyżej 300.000 statków są możliwe
- Bug dotyczący szukania został naprawiony
- Bug w stoczni został naprawiony
- Wyświetlenie jednego układu w galaktyce kosztuje teraz 10 deuteru (zablokowanie skrypciarzy)
v0.45 - Tylko jedna wiadomość, gdy gracz wysyła recykler do siebie
- Optymalizacja kodu
- Skan falangą czujników teraz kosztuje tylko 5.000 deuteru
- Bugfix przy zmianie nazw planet
- Nowe skiny w ustawieniach
v0.44 - Ścieżka skinu musi teraz kończyć się znakiem "/"
- Każdego dnia o godzinie 3.00 wszystkie konta są wylogowywane
- Błąd z urlopem został naprawiony
v0.43 - Konta graczy nieaktywnych są kasowane bez zaznaczenia odpowiedniej opcji w ustawieniach
Teraz są kasowane automatycznie - Przy usuwaniu kolonii księżyc przy niej także będzie niszczony
- Urlop został naprawiony (teraz może być dezaktywowany po 2 dniach)
v0.41 - Skin może być teraz ściągnięty z ogame.de/ogame.zip
W ustawieniach można teraz ustawić skin z dysku
v0.40 - Recykler może teraz transportować surowce na księżyc
v0.39 - Obrazki mogą być już dodawane
- Wyrzutnia rakiet jest gotowa
- Błąd falangi czujników został naprawiony
- Małe pola zniszczeń znikają
- Ataki rakietowe mają jeden błąd mniej
v0.38 - Statki mogą teraz lecieć na księżyc z planety, przy której się znajduje
v0.377a - W przygotowaniu ochrony słabego gracza w galaktyce słaby gracz będzie wyświetlany na zielono, silny gracz będzie wyświetlany na czerwono (jeśli nie ma aktywnego urlopu)
v0.3779a - Ochrona słabych graczy teraz jest aktywna do 5.000 punktów i do 20% różnicy punktowej
- Wszyscy gracze, którzy nie logowali się przez więcej niż 48 dni, cą kasowani raz dziennie
- Błąd wyświetlania w badaniach został naprawiony
- Błąd z transportowaniem na księżyc
- Nie można napisać do siebie wiadomości
- Błąd, który pozwala tworzyć księżyc 82 statkami
- Kolonia może być usunięta gdy żadne floty z niej/na nią nie lecą
v0.3778a - Ochrona słabego gracza jest już aktywna

Informacje dla słabych graczy:
Ochrona słabych graczy jest dostępna dla graczy z mniej niż 10.000 punktów.
Gdy ochrona jest aktywna, gracze z mniej niż 10% punktów atakujących graczy (zieloni w galaktyce)
oraz nie aktywni gracze, nie mogą być atakowani. Nowy podgląd galaktyki
jest już aktywny więc możesz się przygotować do następnych nowości.
Na przykład:
Gracz A ma 2k punktów. Gracz B ma mniej niż 200 punktów. Gracze nie mogą się na wzajem atakować
Gracz A ma 20k punktów. Gracz B ma mniej niż 2k punktów. Gracze nie mogą się na wzajem atakować
Gracz A ma 200k punktów. Gracz B ma mniej niż 10k punktów. Gracze nie mogą się na wzajem atakować
Gracz A ma 50k punktów. Gracz B ma 8k punktów. Gracze mogą się na wzajem atakować
v0.3771a - Od teraz musisz podać hasło, jeśli chcesz skasować planety
v0.376a - Liczenie statystyk zostało ulepszone, co otwiera nowe możliwości dla ochrony słabych graczy. Miejsce jest teraz widoczne bezpośrednio w podglądzie
v0.375a - Gracze, którzy zasubskrybowali program "Heft OGame", nie widzą żadnych reklam.
v0.374a - Transport między dwoma planetami należącymi do różnych graczy jest teraz nazywany handlem
v0.373a - Szanse na powstanie księżyca są teraz większe
v0.372a - Po wielkich walkach mogą powstawać księżyce
- Baza księżyców została skończona
- Budynki mogą być zburzone (kosztuje surowce)
- Pola zniszczeń przy planetach nie mogą być atakowane lub szpiegowane
- Falanga czujników została skończona
v0.371a - Dodanie pola szukania sojuszy - Księżyce zostały reaktywowane (częściowo)
v0.36a - Błędy 6,7,9,10.13.18.19,22 zostały naprawione
v0.35a - Błędy 1,2,4,5 zostały naprawione
v0.34a - Urlop jest aktywowany poprzez kliknięcie myszką
- Badanie jest uaktywniane natychmiast po zbadaniu
v0.331apl2 - E-mail ostrzegający przy zmianie
- Stworzono łatwe przypomnienie hasła
- Recykler nie będzie już znikał
v0.331apl1 - Błąd zabezpieczeń budowania
v0.331a - Ustawienie czasu ważności sesji
v0.330apl4 - Gwiazda śmierci ma teraz lepszą obronę
- Niektóre małe błędy bezpieczeństwa (wysyłanie szpiegowania, ustawienie wroga, budowanie)
- Pierwsze przygotowania do speedogame
v0.330apl3 - Gwiazda śmierci miała przez tydzień możliwość ataku
v0.330apl2 - Dziura bezpieczeństwa została załatana
v0.330apl1 - Możliwa dziura bezpieczeństwa została załatana
v0.330a - Gwiazda śmierci może już latać
- Urlop może być teraz wyłączony
v0.327a - Szczątki z obrony nie są już dodawane do pola zniszczeń - Sondy szpiegowskie mają teraz mniejszą siłę ataku i powłoki (1% starej wartości)
- Obrońca ukrywa swój recykler przed każdym atakiem więc one nie uczestniczą w walce
v0.326a - Urlop został przywrócony
v0.325apl1 - Błąd dotyczący 1.000 punktów
- Zgłoszenie z pustymi nazwami
- Bug z recyklerem (możliwe jest teraz zbieranie więcej niż 8M)
- Nowy błąd dotyczący edytowania nazwy/tagu sojuszu
v0.325a - Niektórzy prości hakerzy i wykrywacz skryptów
v0.324a - Planeta zmienia się w czasie wydarzeń (błąd jeszcze nienaprawiony)
v0.323a - Wyświetlanie dla 0 poziomu magazynów zostało poprawione
- Baza danych została przystosowana wdrażania statków
- Bugfixy plików językowych
- Błąd w wyświetlaniu budowanych statków
v0.322a - Wiadomość do członka sojuszu może być wysłana bezpośrednio z menu sojusz
v0.321apl3 - Wyszukiwanie sojuszu zostało usunięte
- Funkcja szukania w systemie sojuszu została przystosowana
- Zarządca sojuszu może dawać tylko takie prawa, jakie sam posiada
v0.321apl1 - Bugfix w systemie sojuszy
v0.321a - Mały system sojuszy
v0.312apl9 - Poziomy budynków i badań wzrosły, lub pozostały na stałym poziomie - Lot na współrzędne mniejsze od zera nie jest już możliwy
v0.312apl8 - Błąd dotyczący złego wyświetlania konstrukcji został naprawiony
v0.312apl7 - Bugfix dotyczący kosztów budowy stoczni
- Bugfix dotyczący liczenia wolnych pól po zbudowaniu budynku
v0.312apl6 - Teraz sondy szpiegowskie wracają ze szpiegowania
- Po wysłaniu ataku rakietowego gra wraca do zakładki galaktyka
v0.312apl5 - Koszt obsługi flot został usunięty
v0.312apl4 - Link do Historii Zmian
- Kasacja cache w przypadku zbudowania budynku
- Blokada możliwości budowy fabryki nanitów podczas rozbudowy stoczni
v0.312apl3 - Wyświetlanie malejącego czasu budowania w stoczni
- Strona do wylogowania dostarcza link do strony głównej
- Błąd powłoki ochronnej został usunięty. Może zostać wybudowana tylko raz.
v0.312apl2 - Poprawki specjalnych znaków
v0.312apl10 - Dozwolona spacja w tagu sojuszowym
To jest stopka