0.78c | - Nowe statystyki pokazywane w czasie rzeczywistym - Obrona i statki dobrze pokazywane w raportach - Szczegółowy widok drzewka technologii w zakładce Technologia - Link do ataku w raportach szpiegowskich - Skasowane sojusze już nie blokują ich członków - Naprawiono błąd w menu sojuszy - Ochrona przed spamem w wiadomościach - Maksymalna długość wiadomości zwiększona do 2000 znaków - Poprawiono złe wyświetlanie ilości przeciwrakiet możliwych do budowy - Poprawiono kilka innych błędów wyświetlania - Dodatkowe logowanie oszustów - Zwiększono zasięg Rakiet Międzyplanetarnych. | v0.78b | - Poprawki bezpieczeństwa sesji - Poprawki umożliwiające grę osobom niewidomym - Zmiany w wymuszonym przez system urlopie - Bugfixy w raportach szpiegowskich i RSS - Polepszona wydajność bazy danych | v0.78a | Nowości: - Elektrownia Fuzyjna: nowy wzór produkcji energii: 30 * poziom_elektrowni_fuzyjnej * (1.05 + poziom_tech_energetycznej * 0.01) ^ poziom_elektrowni_fuzyjnej - Księżyce mogą zostać zaatakowane rakietami międzyplanetarnymi. Przeciwrakiety z planety będą bronić obrony na księżycu. - Stworzono kanał RSS informujący o otrzymanych wiadomościach (tylko Komandor) - Gracz otrzymuje wiadomość w przypadku wycofania buddy-zapytania - W zakładce Imperium pokazane uśrednione wartości
Bugfixy: - Polepszona wydajność serwera - Przywrócono opcję pokazywania swoich raportów szpiegowskich sojuszowi (tylko dla Komandora) - Podlinkowane koordynaty w raportach wojennych - Falanga czujników nie pokazuje żadnych powracających flot innych graczy - Obrona jest widoczna nawet jeśli nie ma stoczni - Zatrzymanie na 0 godzin ponownie możliwe (ACS) - Odbugowane niszczenie ksieżyców
Procedura powrotu flot po zniszczeniu księżyca: - Flota, ktora wystartowała z księżyca, powróci na planetę - Wszelkie inne floty, których celem jest księżyc, zostają zawrócone
| v0.78 | - Nowość: Ekspedycje - Nowość: Handlarz - kolorowe tematy wiadomości raportów wojennych - dodatkowa kolumna sumująca w menu Imperium - rozszerzony przegląd poziomów kopalni, elektrowni i magazynów - menu Surowce wzbogacone o dzienne i tygodniowe wydobycie - kilka poprawek | v0.77d | - Poprawione strony sojuszowe - Nowy system kolejki budowania. | v0.77c | - Stworzona nowa klasa css dla dymków - Błąd kolejki budowania naprawiony Sojusze: - Javascript filtrowany. Strony sojuszy zawierające Javascript mogą wyświetlać błędy - Można używać wyłącznie pliki graficzne typu: .jpg, .gif, .bmp i .png - Javascript niedozwolony w wiadomościach do sojuszu
- Silos rakietowy może zostać wyburzony - Ilość pól na księżycu obliczana i pokazywana prawidłowo - Puste wpisy w buddyliście nie są wyświetlane - Styl css pręgierza naprawiony - Brak możliwości lotu na pozycję 0 - Kilka drobnych bugfixów | v0.77b | - Problem z burzeniem budynków naprawiony - Rakiety Międzyplanetarne atakują wybrany cel w pierwszej kolejności - Naprawiono bug w widoku badań - Poprawiony widok Antymaterii w Kantynie - Błędy widoku wiadomości o błędach naprawione - Usunięto widok czasu burzenia stacji księżycowej i terraformera - Księżyce kasowane jak planety; wymagane podanie hasła - Poprawny widok liczby punktów w wyszukiwarce sojuszy - Poprawione dymki w statystykach - Poprawione dymki w widoku Mechanika - Poprawiony dymek raportu szpiegowskiego w galaktyce - Naprawiono błąd występujący w wiadomościach po przylocie transportu - Poprawki bezpieczeństwa - Dodano ostrzeżenie przy kasacji kolonii - Poprawiono gwiazdkę aktywności ;) | v0.77a | Zmiany w grze: - Możliwość budowania rakiet międzyplanetarnych i przeciwrakiet zależy od 1 poziomu stoczni.
Bugfixy: - Wyświetlanie ilości deuteru przy wysyłaniu floty - Użycie teleportera przekierowuje na księżyc docelowy - Atak rakietami międzyplanetarnymi jest należycie raportowany - Układ wiadomości o błędzie niszczenia kolonii naprawiony - Gracze na pozycjach 100, 200, 300 itd. będą przekierowani do odpowiedniej strony statystyk - Nie można zaprosić samego siebie do ACS | v0.77 | - Usunięto ramki - Podczas zbierania Pól Zniszczeń recyclery wykorzystują swoją pełną pojemność - Nowe komunikaty błędów - Podgląd aktywnoścy został przeniesiony z galaktyki do raportów szpiegowskich - Różne bugfixy
| v0.76c | - Wymagane podanie hasła przy zmianie zmiennego adresu e-mail. - Poprawiony status online po zalogowaniu w podglądzie galaktyki. | v0.76b | - Nowy system rejestracji: uproszczona rejestracja w celu łatwiejszego startu w grze - Usunięty bug w podglądzie surowców | v0.76a | - Statystyki rozszerzone na wszystkich graczy - Nowi gracze otrzymują wiadomość na starcie gry | v0.76 | - Oficerowie: Możesz zatrudnić Admirała Floty, Mechanika, Geologa lub Technokratę już teraz
- Sojusze: Automatyczna wiadomość do sojuszu o nowych członkach, o osobach które opuściły sojusz, bądź zostały wyrzucone Niewielkie usprawnienia menu sojuszy;
- Rakiety: Wyświetlanie wolnych miejsc w silosie podczas konstrukcji rakiet. Całkowita ilość rakiet międzyplanetarnych wyświetlana w galaktyce podczas ataku - duże liczby będą wyświetlane z separatorem "." Na przykład: poprzednio wyświetlona liczba 10000000 => będzie podana jako 10.000.000 - koordynaty zlinkowane we wszystkich menu | v0.75a | - Aktualnie budowany budynek jest wyświetlany pod obrazkiem planety w podglądzie - Pytanie bezpieczeństwa przy usuwaniu graczy z sojuszu - Operatorzy gry mogą zostać odnalezieni w Menu Wiadomości dla wszystkich graczy - Sortowanie planet zostało poprawione dla teleporterów i podglądu Imperium | v0.75 | - Nowy statek: Pancernik - Zmiany szybkich dział - Okręt wojenny będzie kosztował tylko 45k metalu i 15k kryształu - Możliwość zmiany nazw swoich księżyców - Różne bugfixy | v0.74e | - Komandor może utworzyć formację. Maksymalna ilość formacji jest równa poziomowi "Technologii komputerowej" plus jeden - Sortowanie planet w menu rozwijanym - Opis falangi czujników będzie pokazywał jej zasięg - W statystykach będzie widoczny czas ostatniego przeliczenia punktów | v0.74d | - Można od teraz wejść do sojuszu poprzez kliknięcie nazwy sojuszu w statystykach graczy - Zapytania do buddylisty w wynikach wyszukiwania - Konto Komandor: Kliknięcie maksymalnej ilości statków / obrony do zbudowania, spowoduje wpisanie tej liczby do pola budowy | v0.74c | - Sortowanie koordynatów na liście członków sojuszu zostało poprawione - ID sesji nie będzie przekazywane w buddyliście - Budynki po wybudowaniu poziomu 1 będą cały czas widoczne, nawet gdy wymagania dla danego budynku nie zostały spełnione. Link do rozbudowy budynku będzie nieaktywny i wyświetlany na czerwono - Strony sojuszy będą od teraz otwierane w nowym oknie - Jeśli IP-Check jest dezaktywowany, sesja w grze będzie wygasać po 60 minutach. - Teleport nie będzie się przeładowywał po wysłaniu zerowej ilości statków | v0.74b | - Nie jest już możliwe wstawianie kilku spacji z rzędu w nazwie gracza przy rejestracji oraz zmianie nazwy. - Filtrowanie specjalnych znaków przy rejestracji i zmianie nazwy. - Strony sojuszowe są wyświetlane z poprawnym kodowaniem obowiązującym na serwerze. - Poprawiono wyświetlanie pojemności magazynów w zakładce Imperium | v0.74a | - Pojemność ładunkowa sond szpiegowskich została ponownie zmieniona na 0 - Misja Zatrzymaj na planetach graczy objętych ochroną słabego gracza nie będzie więcej możliwa - Bugfix w ustawieniach | v0.74 | - Poprawiona procedura rejestracji konta - Usunięto buga w menu surowce (procentowe ustawienie produkcji) - Usunięte mniejsze bugi w Budynkach | v0.73e | - Strony sojuszu będą wywoływane bez znacznika sesji - Usunięte powtórki tekstów sojuszowych - Kasacja planet działa także na Operze - Dopuszczalnym logiem sojuszu jest tylko prawidłowy link prowadzący do obrazka. Dozwolone formaty: Bitmapa (rozszerzenie .bmp), PNG (.png), Tiff (.tif oraz .tiff), JPEG (.jpg und .jpeg) oraz GIF (.gif) - Te same zasady tyczą się dla obrazków zamieszczonych w tekstach sojuszu | v0.73d | - Depozyt sojuszniczy w języku polskim - Poprawione menu budowania, likwidacja luk w systemie menu notatek i sojuszy - Automatyczna kasacja pustych sojuszy - Poprawione statystyki sojuszy | v0.73c | Dla kont Komandor: - Informacja o ilości statków lub obrony, którą można wybudować z dostępnych środków na planecie. - Jeżeli do budowy brakuje surowców będą one pokazywane na czerwono. Dokładną ilość można zobaczyć poprzez dymek. | v0.73b | Ulepszenia Podglądu Galaktyki: - Nawigacja między galaktykami i układami słonecznymi możliwa przy pomocy strzałek.
Dla kont Komandor: - Sortowanie wiadomości. - Wyświetlony w wygodny sposób czas po jakim wydobędzie się ilość surowców potrzebna do rozpoczęcia budowy statków i budynków lub przeprowadzenia badań.ś | v0.73a | - Ulepszone obsługiwanie zapytań. | v0.73 | - Poważne naprawy kilku bugów. | v0.72c | - Sprawdzanie istnienia stałego adresu podczas zmiany maila. - Różne bugfixy. | v0.72b | - Skanowanie planet falangą poprzez klikanie ich nazw jak poprzednio. - Blokada zmiany nazwy księżyców. - Poprawiony komunikat błędu przy niewystarczającej ładowności. | v0.72 | Nowy wygląd Galaktyki: - Przebudowany design. - Grafiki planet, księżyców oraz pól zniszczeń. - Nowe klasy CSS dla nieaktywności, urlopu i zbanowanych graczy. - Uproszczone wysyłanie flot z galaktyki. - Podgląd miejsca w statystykach graczy w dymku. - Miejsce oraz liczba członków sojuszu w dymku - Potwierdzenie wysłania sond szpiegowskich w galaktyce.
Dla kont Komandor: - Potwierdzenie wysłania recyklerów w galaktyce. - Pasek statusu z podglądem stanu liczebności recyklerów, sond szpiegowskich, rakiet międzyplanetarnych oraz aktualną ilością flot. - Możliwość dostosowania ikon akcji w ustawieniach.
| v0.71b | - Powiadomienie na stały adres e-mail w przypadku zmiany zmiennego adresu mail na koncie. - Dodanie brakujących tłumaczeń. | v0.71 | Nowy wygląd informacji w Podglądzie: - Poprawione teksty. - Pojemność własnych flot pokazana w tooltip. - Wygląd wszystkich wiadomości może zostać zmieniony przez skin: - Własne definicje kolorów poprzez klasy - Status floty wizualizowany przez kolor (zniszcz, zatrzymaj itp.).
- Tematy wiadomości mają ten sam kolor co wiadomość lotu floty. - Księżyce są Księżycami (zgodnie z językiem). | v0.70d | - Dla nowo utworzonych kont, pierwsze 3dni są wolne od reklam. - Po pierwszych 3 dniach, konto ma zmniejszoną ilość reklam przez kolejne 4 dni.
Bugfixy: - Poziom technologii bojowej agresora jest uwzględniany przy ataku rakietowym. - Bug przy stacjonowaniu flot w ACS został usunięty we wszystkich wersjach OGame. - Minimalne zmiany w tekście.
Ulepszenia: - Możliwość przejścia do strony sojuszu z poziomu statystyk. - Kliknięcie falangi nie przekierowuje już do galaktyki. - Budowy mogą być rozpoczynane w Menu Imperium dla planet po prawej stronie. | v0.70c | - Statystyki: - Twój nick jest widoczny na zielono. - Członkowie sojuszu są widoczni na niebiesko. - Gdy nie jesteś w sojuszu możesz do niego dołączyć bezpośrednio z ekranu statystyk. - Punkty sojuszowe są naliczane na członka oraz na cały sojusz; istnieje możliwość sortowania wg tych parametrów. - Twoja lokata w statystykach jest automatycznie wyświetlana po kliknięciu na nie.
- Tendencje punktowe są wyświetlane w różnych kolorach: zielony(punktów przybyło), niebieski (bez zmian), czerwony (punktów ubyło) żądane zmiany są widoczne jako dymek
- Wyszukiwanie: - Twój nick jest widoczny na zielono, członków sojuszu na niebiesko. - Podczas wyszukiwania gracza widoczne jest także jego miejsce, punkty w Podglądzie są połączone z punktami w Statystykach
- Nieaktywność dla wszystkich graczy jest wyświetlana po 7 dniach.
- Pręgierze w nowym wyglądzie epicblue.
- Ranking w podglądzie połączony z rankingiem w statystykach.
- Obrazki dla terraformera i sieci badawczej zostały dodane do standardowego skina. | v0.70b | - Statystyki: - Rozbudowano statystyki sojuszowe; statystyki badań i flot. - Przebudowa statystyk
| v0.70a | - Nowy budynek: Terraformer Terraformer powiększa obszar dostępny do zabudowy na planecie.
- Nowe odkrycie: Międzygalaktyczna Sieć Badań Naukowych Naukowcy z różnych planet komunikują się ze sobą przez tę sieć.
- Terraformer i stacja księżycowa nie mogą zostać zburzone.
| v0.69c | - Ulepszenia napędów: - Mały transporter będzie latał z większą prędkością i będzie wyposażony w napęd impulsowy, jeżeli tylko napęd impulsowy zostanie rozbudowany na poziom 5.
- Bombowiec będzie latał z większą prędkością i będzie wyposażony w napęd nadprzestrzenny, jeżeli tylko napęd nadprzestrzenny zostanie rozbudowany na poziom 8.
- Nowe wartości prędkości zostały zamieszczone w opisie statków.
- Ilość szybkich działek została zamieszczona w opisie statków i obrony.
- Rozkaz atakującego jest pokazany obrońcy w zakładce Podgląd. Tym samym rozkazy mogą być rozróżniane także przez tekst.
| v0.69b | - Rakiety Międzyplanetarne (RMP) kosztują teraz tylko połowę, czyli 12.5, 2.5 i 10k. - Na każdy poziom magazynu rakiet przypada miejsce dla 10 przeciwrakiet (PR). Inne możliwe kombinacje : 3 RMP + 4 PR, lub 1 RMP + 8 PR, itd. - pomniejsze korekty błędów. | v0.69a | - Nowy pogląd galaktyki dla Komandora: - Wysyłanie sond szpiegowskich z księżyców. - Bezpośredni recykling pól zniszczeń z podglądu galaktyki. - Podgląd raportów szpiegowskich z podglądu galaktyki. - Dzielenie się raportami szpiegowskimi z sojusznikami. - Wiadomości do GO wewnątrz gry zablokowane - zapytania wysyłane przez e-mail.
- Poprawiono: - Błąd przy 24-godzinnej banicji. - Usuwanie kolonii bez hasła. - Naprawiono kredyt surowców u nieaktywnych -> surowce są produkowane na bieżąco.
| v0.68a | - Zużycie deuteru dopasowano do mieszanych flot. - Kredyt na deuter dla stacjonujących flot. - Linki do menu obsługiwalne przez skróty klawiszowe. -alt+p = Podgląd -alt+i = Imperium -alt+g = Budynki -alt+r = Surowce -alt+f = Badania -alt+w = Stocznia -alt+l = Flota -alt+t = Technologia -alt+x = Galaktyka -alt+v = Obrona -alt+a = Sojusz -alt+1 (cyfra jeden) = Forum -alt+k = Statystyki -alt+s = Szukaj -alt+h = Pomoc -alt+n = Wiadomości -alt+z = Notatki -alt+b = BuddyLista -alt+e = Ustawienia -alt+q = Wyloguj
Windows i Internet Explorer: "Alt" + Klawisz skrótu + "Enter" Windows i Mozilla/Netscape: "Alt" + Klawisz skrótu Windows i Opera: "Shift" + "Esc" + Klawisz skrótu Macintosh i Internet Explorer: "Ctrl" + Klawisz skrótu + "Enter" Macintosh i Safari: "Ctrl" + Klawisz skrótu Macintosh i Mozilla/Netscape: "Ctrl" + Klawisz skrótu Macintosh i Opera: "Shift" + "Esc" + Klawisz skrótu Linux Mandrake i Galeon/Mozilla: "Alt" + Klawisz skrótu Wszystkie systemy operacyjne i Amaya: "Ctrl" + Klawisz skrótu
- Statystyki będą obliczane w godzinach : 0, 8 i 16 czasu serwera.
------------------------------------------------------------------ - Przy przywracaniu: - Zaimplementowano blokadę ataku. - Zaimplementowano zawracanie części floty. | v0.67a | - Niewielka poprawa wydajności. | v0.66a1 | - Korekty błędów w systemie walk sojuszniczych (ACS). - Usuwanie kolonii zostało zabezpieczone przeciwko błędom. - Naprawiono błąd skinów. - Przy zmianie nazwy istnieje czarna lista. Prowadząca i zamykająca spacja będzie usuwana. Ograniczenie do 20 znaków. - Tagi sojuszy muszą mieć dwa dodatkowe znaki. Prowadząca i zamykająca spacja będą usuwane.
| v0.65a1 | - Nowy, szybszy skrypt bojowy. - Nowe możliwości Komandora: Lista budowy i zakładka Imperium. | v0.64a | - Podgląd galaktyki wg wybranego skina - Guziki w menu flota są ponownie widoczne jako linki - Zużycie deuteru na podstawie koloru (zielone, jeśli jest wystarczający zapas, czerwony jeśli nie ma zapasu na deuter) - W menu flota mogą być wprowadzane nie większe niż czterocyfrowe liczby. - Indywidualne misje w IE są dobrze widoczne. - Floty są posortowane zgodnie z czasem dolotu. - Po wysłaniu sondy szpiegowskiej z menu galaktyka gra wraca automatycznie do podglądu galaktyki. Rozwiązuje to także problem przy klikaniu wstecz. - Floty w drodze znów są widoczne w dymku jedna nad drugą. - Teraz kliknięcie w mały obrazek na liście członków sojuszu spowoduje napisanie wiadomości. - Czas powrotu floty jest wyświetlany na ostatniej pozycji w menu flota. | v0.63a | - Więcej skinów zostało zintegrowanych ze swoimi nazwami. - Małe zmiany z menu flota. - Naprawiono wiele błędów.
| v0.62a | - Przygotowania do systemu walk sojuszniczych - Przycisk max jest dostępny przy surowcach. | v0.61a | - Do wszystkich graczy: - Wyświetlanie wolnego miejsca w wysyłanej flocie. - Podczas wysyłania floty wszystkie statki jednego typu lub wszystkie statki w ogóle mogą być wybrane. - Twoje własne planety nie mogą być wybierane bezpośrednio. - Raporty szpiegowskie mogą być wyświetlane w nowym oknie podobnie jak raporty wojenne.
- Dla komandorów: - Ulepszony folder wiadomości. - Rozdzielenie wiadomości na raporty szpiegowskie, raporty wojenne, wiadomości sojuszu, i pozostałe. - Kontakty do członków Twojego sojuszu, Twojej buddylisty, oraz GO. - Zawiadomienia mogą też być widoczne przez wiadomości i być automatycznie wyświetlane według pręgierza i czasu. | v0.60a | - Menu ustawienia znów działa - Adresy e-mail zostały dodane do pręgierzu. | v0.59a | - Gwiazdy śmierci mają teraz więcej problemów ze zniszczeniem niszczycieli i trochę mniej szybkich dział - Wiadomości do sojuszu znów działają - BB Code jest teraz widoczny także dla gości - Różne bugfixy | v0.58b | - Porzucone planety są teraz usuwane | v0.58a | - Zmieniono czas, po jakim porzucone kolonie są kasowane. Jeśli planeta zostanie usunięta, to zniknie ona po 24 godzinach Dopóki nie zostanie skasowania, widoczne jest pole asteroidów (w galaktyce) - Wyświetlanie księżyców zostało naprawione - Błąd dotyczący 24-godzinnej blokady został naprawiony - Błąd dotyczący plików-paczek graficznych został naprawiony - W ataku załadowany recykler nie zabierze do ładowni zdobytych surowców - Technologia bojowa ma teraz wpływ na rakiety międzyplanetarne | v0.57a | - Liczbę sond szpiegowskich wysyłanych z galaktyki można zmienić w ustawieniach | v0.56b | - Teleporter jest już dostępny na wszystkich universach | v0.56a | - Teraz w raporcie wojennym jest pokazywana cała, a nie tylko efektywna siła - W zasięgu falangi czujników możesz widzieć tylko skanowane planety - Gracze, którzy mają puste hasła są proszę o ustawienie go - Jeśli odbywa się walka z sondami szpiegowskimi, żaden raport nie jest wysyłany (jeszcze nie naprawiono) - Jeśli atakujący jest zniszczony w pierwszej rundzie, nie otrzymuje on raportu wojennego - Produkcja deuteru i elektrownia fuzyjna teraz są połączone w surowcach - Gwiazda śmierci może teraz zniszczyć księżyce gdy jest wysyłana z planety, na której jest więcej niż 500k energii - Planety nie mogą być porzucane, gdy lecą z/na niż floty - Możliwość wstawienia spacji została wyłączona Ulepszenia w systemie sojuszu: - Można ustawić 25 rang - Naprawiono konta członków sojuszu - Były sojusznik jest teraz widoczny dla graczy spoza sojuszu - Ustanowione prawa mogą być teraz posortowane w zależności od aktywności - Wiadomości do sojuszu mogą być wysłany do wszystkich członków rangi (potrzebne pewne prawa) - Możliwa jest zmiana założyciela (przez rezygnację) - Przejęcie sojuszników, jeśli założyciel jest nieaktywny - Na liście członków jest widoczny status on-line (potrzebne pewne prawa) - Strona sojuszu może być modyfikowana (lista TAGów poniżej) - Nick założyciela może być zmieniony przez założyciela - Limity dla składających podanie (niemożliwe, możliwe) - Zmiana TAGu/nazwy sojuszu jest poufna - Data rejestracji jest teraz aktywna - Buddylista jest już aktywna - Przykładowe podania są do pobrania automatycznie (jeśli konieczne) - Nie możesz ustanowić większych praw jeśli jesteś menadżerem sojuszu - Strona sojuszu (na przykład link do forum) - Automatyczne poprawianie kont członków, gdy założyciel sojuszu otworzy menu sojuszu - Naprawa niewielkich błędów - Pozostałe znaki dla Notatek, Buddylisty, Wiadomości, Podań - TAGi dla stron sojuszu: TAG - Funkcja - Przykład [b] - pogrubiona czcionka - [b]Witam[/ b] [i] - kursywa - [i]Witam[/ i] [img] - Obrazek - [img]http://strona.com/obrazek.jpg[/ img] [fc] - Kolor czcionki - [fc]#FF0000[/fc]Witam[/f] [ff] - Rodzaj czcionki - [ff]Verdana[/ff]Witam[/f] [fs] - Rozmiar czcionki - [fs]6[/fs]Witam[/f] - Kilka małych błędów | v0.55a | - Zanim księżyc zostanie zniszczony, ma miejsce normalna walka. Tylko jeśli atakujący wygra i co najmniej jedna gwiazda śmierci przetrwa, księżyc może być zniszczony - Stworzona została nowa zakładka - "Notatki", która pozwala przechowywać ważne informacje | v0.53 | - Elektrownia fuzyjna teraz przechowuje deuter na zapas. Potrzebuje ona dostatecznej ilości deuteru, aby pracować prawidłowo - Podczas walk obrońca nie może wysyłać flot (naprawa błędu zabezpieczeń) | v0.52 | - Naprawiono niektóre błędy w skrypcie walki | v0.51 | - Większe wydobycie deuteru na chłodnych planetach zostało podwojone | v0.50 | - Ulepszony system walki (znów będą się mogły odbywać wielkie starcia) | v0.49b | - Niezaznaczone wiadomości mogą być teraz usuwane - Wracające floty są teraz w menu Flota zaznaczone jako powracające floty (a nie "nie pracujące") - W pręgierzu jest teraz pokazywany rok - Zbanowani gracze są teraz blokowani natychmiastowo - Ścieżka skinu jest teraz ograniczona do 80 znaków - Skin może być zmieniony w ustawieniach (dziękujemy twórcom). Jeśli ścieżka jest pusta, pojawia się pole wyboru skinów - Brak wiadomości przy powrocie sondy szpiegowskiej ze szpiegowania - Słabi gracze i urlopowicze nie mogą być zaatakowani przez atak rakietowy | v0.49a | - Rakiety międzyplanetarne i przeciwrakiety są już aktywne - Teraz floty nie mogą być wysyłane przy włączonym urlopie - Bombowiec ma teraz 500 jednostek pojemności - Administratorzy nie są już widoczni w statystykach - Rakiety międzyplanetarne mają teraz dwa razy większy zasięg i robią 1,5 raza więcej szkód - Udoskonalenie panelu dla GO - Mały błąd dotyczący szybkich dział w gwieździe śmierci został naprawiony - Szybsze budowanie na universum 2 i 3 zostało zdezaktywowane | v0.48 | - Konstrukcja statków została ulepszona | v0.47b | - Bombowiec ma teraz nową cenę | v0.47a | - Nowy statek (bombowiec) - Ilość produkowanego deuteru zależy od temperatury na planecie Na gorących planetach może produkować się o 1% więcej deuteru, a na chłodnych planetach nawet do 20% więcej deuteru - Satelita słoneczny nie ma już więcej szybkich dział przeciw sondzie szpiegowskiej | v0.46 | - Krążownik ma teraz szybkie działa przeciw wyrzutniom rakiet. Krążownik jest teraz szybszy Niszczy mniej więcej 5 wyrzutni rakiet na rundę - Atak uwzględnia teraz szybkie działa. Gwiazda śmierci strzela teraz szybciej i częściej w obrębie walki - Teraz walki powyżej 300.000 statków są możliwe - Bug dotyczący szukania został naprawiony - Bug w stoczni został naprawiony - Wyświetlenie jednego układu w galaktyce kosztuje teraz 10 deuteru (zablokowanie skrypciarzy) | v0.45 | - Tylko jedna wiadomość, gdy gracz wysyła recykler do siebie - Optymalizacja kodu - Skan falangą czujników teraz kosztuje tylko 5.000 deuteru - Bugfix przy zmianie nazw planet - Nowe skiny w ustawieniach | v0.44 | - Ścieżka skinu musi teraz kończyć się znakiem "/" - Każdego dnia o godzinie 3.00 wszystkie konta są wylogowywane - Błąd z urlopem został naprawiony | v0.43 | - Konta graczy nieaktywnych są kasowane bez zaznaczenia odpowiedniej opcji w ustawieniach Teraz są kasowane automatycznie - Przy usuwaniu kolonii księżyc przy niej także będzie niszczony - Urlop został naprawiony (teraz może być dezaktywowany po 2 dniach) | v0.41 | - Skin może być teraz ściągnięty z ogame.de/ogame.zip W ustawieniach można teraz ustawić skin z dysku | v0.40 | - Recykler może teraz transportować surowce na księżyc | v0.39 | - Obrazki mogą być już dodawane - Wyrzutnia rakiet jest gotowa - Błąd falangi czujników został naprawiony - Małe pola zniszczeń znikają - Ataki rakietowe mają jeden błąd mniej | v0.38 | - Statki mogą teraz lecieć na księżyc z planety, przy której się znajduje | v0.377a | - W przygotowaniu ochrony słabego gracza w galaktyce słaby gracz będzie wyświetlany na zielono, silny gracz będzie wyświetlany na czerwono (jeśli nie ma aktywnego urlopu) | v0.3779a | - Ochrona słabych graczy teraz jest aktywna do 5.000 punktów i do 20% różnicy punktowej - Wszyscy gracze, którzy nie logowali się przez więcej niż 48 dni, cą kasowani raz dziennie - Błąd wyświetlania w badaniach został naprawiony - Błąd z transportowaniem na księżyc - Nie można napisać do siebie wiadomości - Błąd, który pozwala tworzyć księżyc 82 statkami - Kolonia może być usunięta gdy żadne floty z niej/na nią nie lecą | v0.3778a | - Ochrona słabego gracza jest już aktywna
Informacje dla słabych graczy: Ochrona słabych graczy jest dostępna dla graczy z mniej niż 10.000 punktów. Gdy ochrona jest aktywna, gracze z mniej niż 10% punktów atakujących graczy (zieloni w galaktyce) oraz nie aktywni gracze, nie mogą być atakowani. Nowy podgląd galaktyki jest już aktywny więc możesz się przygotować do następnych nowości. Na przykład: Gracz A ma 2k punktów. Gracz B ma mniej niż 200 punktów. Gracze nie mogą się na wzajem atakować Gracz A ma 20k punktów. Gracz B ma mniej niż 2k punktów. Gracze nie mogą się na wzajem atakować Gracz A ma 200k punktów. Gracz B ma mniej niż 10k punktów. Gracze nie mogą się na wzajem atakować Gracz A ma 50k punktów. Gracz B ma 8k punktów. Gracze mogą się na wzajem atakować | v0.3771a | - Od teraz musisz podać hasło, jeśli chcesz skasować planety | v0.376a | - Liczenie statystyk zostało ulepszone, co otwiera nowe możliwości dla ochrony słabych graczy. Miejsce jest teraz widoczne bezpośrednio w podglądzie | v0.375a | - Gracze, którzy zasubskrybowali program "Heft OGame", nie widzą żadnych reklam. | v0.374a | - Transport między dwoma planetami należącymi do różnych graczy jest teraz nazywany handlem | v0.373a | - Szanse na powstanie księżyca są teraz większe | v0.372a | - Po wielkich walkach mogą powstawać księżyce - Baza księżyców została skończona - Budynki mogą być zburzone (kosztuje surowce) - Pola zniszczeń przy planetach nie mogą być atakowane lub szpiegowane - Falanga czujników została skończona | v0.371a | - Dodanie pola szukania sojuszy - Księżyce zostały reaktywowane (częściowo) | v0.36a | - Błędy 6,7,9,10.13.18.19,22 zostały naprawione | v0.35a | - Błędy 1,2,4,5 zostały naprawione | v0.34a | - Urlop jest aktywowany poprzez kliknięcie myszką - Badanie jest uaktywniane natychmiast po zbadaniu | v0.331apl2 | - E-mail ostrzegający przy zmianie - Stworzono łatwe przypomnienie hasła - Recykler nie będzie już znikał | v0.331apl1 | - Błąd zabezpieczeń budowania | v0.331a | - Ustawienie czasu ważności sesji | v0.330apl4 | - Gwiazda śmierci ma teraz lepszą obronę - Niektóre małe błędy bezpieczeństwa (wysyłanie szpiegowania, ustawienie wroga, budowanie) - Pierwsze przygotowania do speedogame | v0.330apl3 | - Gwiazda śmierci miała przez tydzień możliwość ataku | v0.330apl2 | - Dziura bezpieczeństwa została załatana | v0.330apl1 | - Możliwa dziura bezpieczeństwa została załatana | v0.330a | - Gwiazda śmierci może już latać - Urlop może być teraz wyłączony | v0.327a | - Szczątki z obrony nie są już dodawane do pola zniszczeń - Sondy szpiegowskie mają teraz mniejszą siłę ataku i powłoki (1% starej wartości) - Obrońca ukrywa swój recykler przed każdym atakiem więc one nie uczestniczą w walce | v0.326a | - Urlop został przywrócony | v0.325apl1 | - Błąd dotyczący 1.000 punktów - Zgłoszenie z pustymi nazwami - Bug z recyklerem (możliwe jest teraz zbieranie więcej niż 8M) - Nowy błąd dotyczący edytowania nazwy/tagu sojuszu | v0.325a | - Niektórzy prości hakerzy i wykrywacz skryptów | v0.324a | - Planeta zmienia się w czasie wydarzeń (błąd jeszcze nienaprawiony) | v0.323a | - Wyświetlanie dla 0 poziomu magazynów zostało poprawione - Baza danych została przystosowana wdrażania statków - Bugfixy plików językowych - Błąd w wyświetlaniu budowanych statków | v0.322a | - Wiadomość do członka sojuszu może być wysłana bezpośrednio z menu sojusz | v0.321apl3 | - Wyszukiwanie sojuszu zostało usunięte - Funkcja szukania w systemie sojuszu została przystosowana - Zarządca sojuszu może dawać tylko takie prawa, jakie sam posiada | v0.321apl1 | - Bugfix w systemie sojuszy | v0.321a | - Mały system sojuszy | v0.312apl9 | - Poziomy budynków i badań wzrosły, lub pozostały na stałym poziomie - Lot na współrzędne mniejsze od zera nie jest już możliwy | v0.312apl8 | - Błąd dotyczący złego wyświetlania konstrukcji został naprawiony | v0.312apl7 | - Bugfix dotyczący kosztów budowy stoczni - Bugfix dotyczący liczenia wolnych pól po zbudowaniu budynku | v0.312apl6 | - Teraz sondy szpiegowskie wracają ze szpiegowania - Po wysłaniu ataku rakietowego gra wraca do zakładki galaktyka | v0.312apl5 | - Koszt obsługi flot został usunięty | v0.312apl4 | - Link do Historii Zmian - Kasacja cache w przypadku zbudowania budynku - Blokada możliwości budowy fabryki nanitów podczas rozbudowy stoczni | v0.312apl3 | - Wyświetlanie malejącego czasu budowania w stoczni - Strona do wylogowania dostarcza link do strony głównej - Błąd powłoki ochronnej został usunięty. Może zostać wybudowana tylko raz. | v0.312apl2 | - Poprawki specjalnych znaków | v0.312apl10 | - Dozwolona spacja w tagu sojuszowym |
|